Až 96 % rodičov sa obáva o blaho svojich detí kvôli zhoršujúcim sa klimatickým podmienkam. Z toho 48 % z nich súhlasí, že zníženie nášho vplyvu na životné prostredie je výzvou, ktorú musíme vyriešiť spolu. Stromy sú najefektívnejšou zbraňou v boji proti klimatickej zmene a zvyšovaniu uhlíkovej stopy. Uvedomuje si to aj projekt Zasaď strom Make a home, ktorého cieľom je vytvoriť v Tatrách a mestách novú zeleň. Zasadené stromy budú súčasťou vízie zasadiť 1 000 000 stromov v rámci celého Slovenska. Tento potrebný projekt sa spojil s obľúbenou značkou Pampers, ktorej tiež záleží na zdravom životnom prostredí a budúcnosti ďalších generácií. Za každý zakúpený výrobok značky Pampers v sieti dm drogerie od 15. júna do 31. augusta 2022 bude venované 1 % na výsadbu stromov v srdci Slovenska.
Zasaď strom Make a home plánuje vysadiť 1 000 000 stromov
Zasaď strom Make a home je projekt, ktorého cieľom je vytvoriť na rôznych miestach po celom Slovensku novú zeleň. Zasadené stromy budú súčasťou vízie projektu zasadiť 1 000 000 stromov v rámci celého Slovenska. Vznikol spontánnou výzvou na vytvorenie zmysluplnej myšlienky tak, aby bol prospešný pre ľudstvo. Víziou projektu je ukázať, že sa dajú vytvárať zdanlivo nemožné veci. Projekt sa riadi heslom „Nie činnosť prírody, ale nečinnosť ľudí je katastrofa.“ „Snažíme sa prenášať na jednotlivcov, firmy či celú spoločnosť zodpovednosť za to, aby vznikla rovnováha medzi tým, čo z prírody berieme a čo vrátime. Projekt Zasaď strom Make a home je jednoduchou formou, ako sa to dá naplniť. Ľudia či firmy na to v návale povinností nemajú čas. Preto to za nich s láskou robíme my a sadíme stromy už desať rokov,“ prezradila Viera G. Faith z projektu Zasaď strom Make a home.
Prečo je zalesňovanie doby nápad pre budúcnosť?
Opätovné zalesňovanie pozostáva z opätovnej výsadby stromov s cieľom obnoviť lesy zničené v nedávnej minulosti. Ide o dôležitý proces, ktorý pomáha zmierniť vplyv zmeny klímy. Opätovné zalesňovanie ponúka jeden z najúčinnejších spôsobov odstraňovania oxidu uhličitého z atmosféry, jeho premeny na pevný uhlík prostredníctvom fotosyntézy a jeho ukladania do kmeňov stromov, konárov, koreňov a pôdy. Jeden dospelý strom dokáže absorbovať vyše 21 kg uhlíka ročne a vytvára dostatok čistého kyslíka pre štyroch ľudí, ktorí môžu dýchať čerstvý vzduch.
1 produkt Pampers = 1 % na výsadbu lesa
Pomôcť vysadiť nový les môžu všetci spotrebitelia, ktorí kupujú a využívajú produkty Pampers. Značka už viac ako 40 rokov pomáha zlepšovať život batoľatám, deťom aj ich rodičom. „Sme oddaní myšlienke, aby bolo každé dieťa v bezpečí, zdravé a šťastne vstúpilo do života,“ hovorí Brand Manager CZ/SK market, Denisa Žideková.
Značke záleží na životnom prostredí a budúcnosti ďalších generácií, preto sa rozhodla podporiť vysádzanie stromov. „V Pampers sme odhodlaní podniknúť kroky v oblasti zmeny klímy ako súčasť ambícií našej spoločnosti dosiahnuť do roku 2040 nulovú emisiu skleníkových plynov,” vysvetľuje Žideková. Preto z každého predaného výrobku Pampers venuje obľúbená značka plienok 1 % na výsadbu stromov v srdci Slovenska. Cieľom je 2 000 nových stromov na území nášho štátu.
Každý nákup sa počíta – vyskúšajte napríklad novinku – plienkové nohavičky Pampers Pants, ktoré sú po novom vybavené vreckom Stop & Protect, ktoré zachytí obsah plienky tak, aby zabránilo hroziacemu pretečeniu a nežiaducej „kakamite“.
Spoločnosť sa tiež venuje znižovaniu odpadu z plienok prostredníctvom inovácií, vzdelávacích programov a partnerstiev. Značka investujte 10 miliónov dolárov do aliancií, ktoré pomáhajú identifikovať riešenia obehového hospodárstva pre odpady z plienok.
Viac informácií nájdete na www.pampers.cz
(PR)
Zatiaľ bez komentára!
Môžete byť prvý, kto komentuje tento článok