Podporte mladých začínajúcich športovcov nákupom akéhokoľvek produktu P&G v sieti predajní a e-shopu Tesco.
Tohto roku venuje spoločnosť Procter & Gamble čiastku z predaja každého P&G výrobku v Tesco do 28. 2. 2022 na podporu programu „Ukáž sa!“ Nadácie Slovenského olympijského a športového výboru (nakúpiť môžete napríklad výrobky značiek Pampers, Jar, Ariel, Always, Lenor, Gillette, Head & Shoulders, Pantene, Oral-B, Naturella, Old Spice, Tampax, Mr. Proper a Swiffer… Kompletný zoznam zapojených značiek nájdete TU). Cieľom programu je podporiť mladých nádejných športovcov vo veku od 10 do 18 rokov s prihliadnutím na ich športové výsledky a elimináciu sociálnych rozdielov. Grantový program „Ukáž sa!“ má pred sebou už 7. ročník.
Ako si predstaviť mladý športový talent?
Ukážkovým príkladom je 20 ročný atlét Daniel Kováč zo Šale. V roku 2017 sa stal absolútnym víťazom projektu Ukáž sa! Otec mu zomrel, má 12 súrodencov a keďže mama nezvládala jeho výchovu, ocitol sa na čas aj v detskom domove. Športu sa venoval iba rekreačne, no stále viac sa zaujímal o športovú chôdzu aj vďaka jeho idolu – olympijskému víťazovi Matejovi Tóthovi, ktorého v Nitre trénoval Peter Mečiar. Daniel ho kontaktoval s prosbou, aby ho trénoval tiež, bol natoľko vytrvalý, že Peter na tréningy pristal. Daniel došiel na prvý tréning v roztrhaných teniskách, na cesty do Nitry si peniaze požičiaval. Daniel v tréningoch napredoval, tréner mu pomohol vybaviť v Nitre aj školu a internát, dokonca ho navštívil osobne Matej Tóth, aby mu daroval chodecké tenisky. Šport pre Daniela predstavoval šancu, ako sa uplatniť v spoločnosti a aby sa vydal na cestu za lepším životom. Získané financie z grantu použil na sústredenia, stravu, regeneráciu, pitný režim, tenisky a oblečenie. Danielova kariéra mala veľmi rýchly nárast. V priebehu niekoľkých mesiacov splnil viacero víťazných cieľov. Sám to nazýva snom, z ktorého sa ešte nezobudil. Na olympiáde v Tokiu však nepokračoval. „S trénerom sme sa zhodli, že je to príliš tvrdé. Po poslednej zmene pravidiel a limitov sme to prehodnotili. Na olympiádu si počkám. V roku 2024 chcem stopercentne štartovať vo Francúzsku,“ vyhlásil nádejný slovenský atlét.
Hovorí Hana Ďurajková, manažérka marketingu Procter & Gamble Slovensko, prečo sa P&G rozhodlo projekt podporiť: „Procter & Gamble je už viac ako 10 rokov hrdým globálnym partnerom Medzinárodného olympijského výboru. Máme teda blízko nie len k športu, ale aj k olympijským hodnotám, ako je rešpekt, fair play, radosť z pohybu a spolunáležitosť. Veľmi nás preto teší, že sme sa mohli spojiť aj lokálne so Slovenským olympijským a športovým výborom a ich programom ‚Ukáž sa!‛, ktorý pomáha mladým športovcom zo znevýhodnených rodín.“
Zuzana Vodáčková, riaditeľka Nadácie Slovenského olympijského a športového výboru: „Finančné prostriedky sa budú prerozdeľovať na základe hlasovania verejnosti, ktorá rozhodne o poradí finalistov. Tomuto kroku predchádza prihlasovacia fáza projektu, do ktorej sa prostredníctvom formulára môžu prihlásiť športovci vo veku 10 až 18 rokov. Správna rada Nadácie SOŠV vyberie spomedzi prihlásených športovcov finálovú zostavu, ktorá bude bojovať o hlasy verejnosti a verejnosť rozhodne aký príspevok daný športovec dostane – minulý rok dostal víťaz 4.000 eur, posledný finalista (25.) získal 350 eur. Finalisti bojovali o hlasy verejnosti na webe olympic.sk/ukazsa, kde mali zverejnené súťažné videá.“
Nadácia Slovenského olympijského a športového výboru doteraz prerozdelila celkovo 286 000 eur, ktoré pomohli k splneniu mnohých športových snov. A vy sa môžete pripojiť k pomoci tiež! Nakúpte akýkoľvek produkt P&G v predajni alebo e-shope Tesco a pomôžte tak mladým športovcom z programu „Ukáž sa!“ dosiahnuť ich víťazstvo. Viac o programe nájdete na https://www.olympic.sk/ukazsa
(PR)
Úvodné ilustračné foto: unsplash.com
Zatiaľ bez komentára!
Môžete byť prvý, kto komentuje tento článok